Ibland bli det tom bättre än vad man tänkt sig

Ibland kan det bli bättre än man tänkt sig. I somras beställde jag ett par skor från Ellos - som jag aldrig fick avi på och därför aldrig hämtade ut. Rara söta Ellos gav mig därför skornas värde till godo  - vilket är anledningen till att jag nu köpt mig 5 nya tröjor för under 500 kr!

4 av tröjorna är iofs i samma modell - men det är en bra basmodell och färg är skoj, så jag klagar inte. Det är modell Gina Tricot's V-ringade finstickade tröja med emblem i färgerna bordeaux, gammelrosa, mörk jade och chocolate som nu landat i min garderob. Utöver dessa 4 köpte jag en stickad sak med - hör och häpna - påsydda paljetter -som jag skumt nog trivs med.

Allt blir ännu bättre iom att samtliga 5 tröjor stämmer ton i ton med min absoluta favoritkjol (mönstrad 3/4 lång). jag kan allstå packa väldigt lätt inför vistelsen i NewCastle om så skulle bli nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback