marknad - och jag som inte skulle köpa något

Shoppoholic? Hmpf... trodde jag ju inte att jag var, men ack så fort slantarna rinner iväg... Hem med mig (efter första vändan ) följde två stickade tröjor och en svart omlottkofta - definitivt bra att ha när kylan kommer krypandes här nere i syd, trots att det just för stunden påminner mest om svensk somma rutanför fönstret! Kostnad för dessa tre plagg? 12 euro stycket. Gjorde ju tyvär missen att gå förbi en gng till och vipps var man en handväska och et par skor rikare, bilder kommer lite senare

tröja

Modellen på tröja

colors

Fägerna som köptes

kofta

och så slutligen koftan

Kommentarer
Postat av: sparkle

Guuuu' va fina grejer du har hittat :)

Postat av: Josefine

Koftan är underbar... Mjuk varm och go' - onesize fits all - och som omväxling stämmer faktiskt det!

2007-10-07 @ 22:41:02
URL: http://tigerlilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback