plugg plugg pluggande

hej omvärlden. jag finns kvar fortfarande, begravd någonstans under mitt bokberg. december innebär trippla tentor i italienska till det samlade värdet av 21hp av totala 30 i italienska denna termin. ingen stress - bara för skojs skull har tentorna planerats in till 10-13-17 tackar, tackar.

de timmar som inte går åt till sovande och pluggande fördelas just nu på följande:
*ätande, samt tillagande av det som skall ätas
*joursamtal hem - ngn måste ju hålla mina negativa tankar undan när stressen blir som värst - TACK mamma!
*transportsträckor, man ska än hit än dit
*ngt enstaka möte med vänner - dop, eller intag av högoktanigt kaffe
* i viss mån julshopping
*rekreation framför facebook och msn messenger - mina fönster mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback