Underbara vårdköer

Satt här och blev lite orolig då jag aldrig fick ngn kallelse för min konisering - så jag ringde upp kvinnokliniken för att fråga vad det hade blivit av min tid - jag vill ju bli av med de där förbaskade cellerna!
Tydligen har de haft enormt med krångel med sina köer så antingen får jag vänta till i februari (vilket inte är hela världen då jag ännu så länge bara lider av lättare förändringar) eller också i MELLANDAGARNA. jamen herre jösses...

Också detta eviga problem med 'var bor du, var e du skriven'. Pendlar ju fortfarande mellan städerna men är skriven hemma - tydligen väldigt svårt att förstå. Och så nästa underbara fråga 'ja, vi skulle vilja veta när du har dina månatliga blödningar' och så blir de förbryllade när man svarar att det har jag inga. detta som biverkning på minipillrerna, väldigt vanlig sådan. kan man ju tycka att en sköterska på gyn borde känna till då det står i min journal - men men, tydligen inte. 

Jaja, i sinom tid får jag min tid...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Jo det stämmer nog, man måste nog ha en relativt fast byst för att ha den. Jag är väl sådär nöjd med den :)

Postat av: Malou

Gjorde koniseringen ont? Jag ska också göra under lokalbedövning och är i princip livrädd.

2011-01-01 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback