Bara allmänt tom...

... i bollen. Och trött. Det enda produktiva jag får gjort är små projekt för att fördriva tristessen. Studera lyckas jag inte med för stunden - totalt oinspirerad och oengagerad - tankarna är på annat håll. Sömnen lyser med sin frånvaro...

produktiv 1: tvättat lakan
produktiv 2: rengjort mycket smutsig ugn - detta för att...
... produktiv 3: testa nytt recept funnet i Icas tidning Buffé

behöver göras 1: diska - orkar inte engagera mig
behöver göras 2: städa samtliga köksskåp - urk...
behöver göras 3: läsa in det som skulle lästs i veckan - många timmar...
behöver göras 4: sluta grubbla
behöver göras 5: sova

I tidigare inlägg nämnda turkosblå stol - den är inte på något sett egentligen hemsk, utan de facto väldigt bekväm, dessvärre i en ton som avviker en del från övrig inredning. Inget som inte en av de befintliga svarta plädarna löser. Det är nog bara jag som är lite kinkig med att jag inte gillar färgxmixer som orange/turkos eller cerise/röd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback