Studierna går framåt, en sida i taget

Tycker ni att jag är väldigt tyst i bloggen? Tja, jag har inte så mycket för mig. Jag pluggar, oroar mig för att plugga för lite, fördriver tiden vid datorn och lagar någon gång mellan varven mat. Dricker alldeles för mycket kaffe, sitter alldeles för länge på facebook, pratar definitivt för mycket i telefon, sover (ok antal timmar men inte alltid så bra), sprnger, chattar vid msn, går på lektioner, nätshoppar (huga, borde sluta) och tar å och då ngn fika med en vän. Det händer helt enkelt inte så fasligt spännande saker - jag lunkar framåt i min vanliga sävliga oorganiserade vardag - som alltid.

Vänta ni bara, snart kommer denna blogg att drypa av tentaångest - får ut en hemtenta i italiensk litteratur nu den 7/10 1/11är det prov på svensk språklära och någonstans däremellan ligger fonetiktentan i italienska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback