bloggtorka

Jag är riktigt tråkig i perioder - det är under dessa perioder jag inte skriver just ngt alls, för vem vill läsa om en tråkmåns? Andra perioder känner jag inte för att skriva, och det säger ju sig självt att det inte skrivs mycket alls i sådana perioder, och skrivs det ngt är det ofta laddat med tårar eller svår studieångest.

Terminen har kickat igång igen - första dagen jag inte pluggar, och ja jag erkänner - jag känner mig lite smålat men är totalt omotiverad. För stunden studeras "skrivande och läsande i vår tid" samt Italienska B, vilket innebär full fart framåt på 150% studiefart som alltid.

Nästa ångestmoment är den inbokade koniseringen. Efter ett halvårs väntan ska de äntligen operera bort mina cellförändringar. Det är blandade känslor inför detta ingrepp, dels vill jag fort som fan bli av med de felaktiga cellerna, å andra sidan känns det rätt obehagligt iom att det utförs under lokalbedövning, men jag är iaf lovad lugnande - tackar för detta. 

Kommentarer
Postat av: Jonas Carlsson

Hoppas det bästa för dig i allt - det vet du att jag gör./ Jonas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback