LEDIG!

Skickade in min sista tenta för denna terminen vid halv tolv inatt. Försöker fortfarande smälta att jag är ledig och fri att göra absolut precis vad jag vill de kommande tre månaderna. (inom väldigt strikta budgetramar dock). Jag har avstått ifrån att söka sommarjobb för att få tid till att ta itu med alla de projekt som blev liggandes när jag åkte till Siena.

Det kommer sorteras, slängas och traderas en hel del. Alla gamla anteckningar och handuts från 2 års studier bara väntar på att komma på plats i en välorganiserad pärm. Och alla de garner som bara blivit liggandes ska förvandlas till de stickade klädesplagg de var tänkta att bli för länge länge sedan. Kort sagt, sysselsättning kommer att finnas om jag så vill.

Ännu så länge är jag dock kvar i Uppsala där jag väntar in den nya kylen som ska levereras till korridoren i veckan. Med hopp om att få en hylla ngnstans i mitten - och med visshet om att jag slipper att maten ruttnar för mig i kylen. Den gamla har tydligen en kompressor som inte fungerar som den ska. Jag AVSKYR att slänga mat - det är verkligen att kasta pengar i sjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback